Tuesday 26 August 2014

轉載:小小收穫!但我學會了「何謂燒手"

10/8/2014
今日,我地一行五人(連埋艇家-小寶船長)係烏溪沙碼頭出發,風和日麗,天朗氣清
由於昨天艇家話收穫麻麻,所以我無抱好大期望,都係諗住玩下!
一到釣點,船長話拖鮫魚!近排聽就聽得多,但我未玩過,咁我就照平時一樣都係用手絲加左大師兄幫我買嘅鐵板同威也!當大家都準備就緒,船長就提我,包膠布,話我對手套唔得(係露指薄手套)咁我就照包,不過心諗邊有咁勁,會燒手呀!最多介損少少...
一開始,船長俾指示叫我先落,點知拖左一陣,我就中魚,收兩手,俾條大鮫魚扯落去,就燒手了!痛到我魚絲都掉埋,真係好似俾佢劏左一刀,宜家幾隻手指都仲痛緊原來我太輕敵了,連鐵板,威也都無哂
船長好好人,見我咁,就即係拎枝私家桿出黎借我用
好唔忿氣釣唔到,第二寨,一落無耐,我又中,原來鮫魚識睇人黎蝦架,我拎住枝桿頂實,但攪唔起,一路飛杯,跟住有師兄幫我,到最後上左半條鮫魚...半條都有成斤...我之前個條,真係怪獸黎架
之後再試多幾寨,再無鮫魚蹤影,咁我地就釣返魚
一直密密手,扯旗立,沙立,釘釘,石九...
船長上左條橙點芝麻斑,我有條細鱗
再扯呀扯!突然又靜左,呢個時候,船長再中細鱗
總之全日都密密手,大家都玩得好開心
總魚穫約25斤
多謝咁多位照顧我
而我就因為今朝燒手,而興奮左一日個感覺仲勁過釣大斑,我終於明白咩叫燒手了
還有今日,我呢個唔食魚嘅人,試左人生第一次劏魚







0 comments:

Post a Comment